espa eshop

Voucher ψηφιακού μετασχηματισμού

Πρόκειται για 90% επιδότηση η οποία θα δοθεί στις επιχειρήσεις για αγορά ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών.

    Συμμετέχουν όλες οι επιχειρήσεις που έχουν συσταθεί πριν την 01/01/2022.
    Κατά την περίοδο 01/01/2021 έως 31/12/2021 η επιχείρηση να είχε απασχολήσει τουλάχιστον 1 εργαζόμενο.
    Το ποσό της επιδότησης εξαρτάται από το πλήθος των εργαζομένων (ΕΜΕ) στο έτος 2021 και κυμαίνεται από 900€ έως και 18000€.
Illustration

Οι υπηρεσίες μας

Δείτε παρακάτω τι υπηρεσίες μπορείτε να αποκτήσετε με τα χρήματα της επιδότησης

  • Σύστημα online παραγγελίας (e-shop)

  • Android Mobile App για online παραγγελία

  • iOS Mobile App για online παραγγελία

  • Άλλο custom λογισμικό

Συχνές ερωτήσεις

  • Πότε θα ξεκινήσουν οι αιτήσεις για αυτό το πρόγραμμα επιδότησης;

    Οι επιχειρήσεις που θέλουν να συμμετάσχουν στην πρόσκληση, θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση χρηματοδότησης από 22/02/2021 έως τις 31/10/2022.Μετά λήξη της διαδικασίας των αιτήσεων, ακολουθεί η αξιολόγηση από επιτροπή η οποία θα καταρτίσει Πίνακες Κατάταξης, ώστε να εγκριθούν οι Δυνητικά Δικαιούχοι ανά Περιφέρεια και μέχρι εξάντλησης των διαθέσιμων πόρων. Η προθεσμία ολοκλήρωσης ορίζεται στους 6 μήνες απο την απόφαση ένταξης της επιχείρησης.

  • Από τι εξαρτάται για το αν μπορώ να πάρω την επιδότηση;

    Αρχικά πρέπει να καλύπτετε τις αντικειμενικές και τυπικές προϋποθέσεις που έχει θέσει η προκήρυξη του προγράμματος.Στη συνέχεια, η ένταξή σας ορίζεται από τη συγκριτική διαδικασία αξιολόγησης όπου το βασικό κριτήριο για τις επιχειρήσεις είναι η μείωση του τζίρου.Όσες επιχειρήσεις έχουν κάνει έναρξη μετά τη 1/10/2019 θεωρούνται νεοσύστατες και η ένταξή τους είναι σίγουρη διότι η μείωση τζίρου θεωρείται 100%.

  • Πώς μπορώ να δω τα επίσημα έγγραφα του προγράμματος;

    Όλες οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες μέσα στην ιστοσελίδα του antagonistikotita.gr● Για την προδημοσίευση στις 11/01/2021 δείτε εδώ● Για την προκήρυξη στις 12/02/2022 δείτε εδώ

  • Χρειάζεται το πρόγραμμα φορολογική / ασφαλιστική ενημερότητα;

    Όχι. Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε η επιδότηση να μη δίνεται στην επιχείρηση δικαιούχο, αλλά απευθείας στον προμηθευτή. Έτσι δε χρειάζεται η επιχείρηση να παρουσιάσει φορολογική ΄ή ασφαλιστική ενημερότητα.

  • Ποιές είναι οι προϋποθέσεις και η διαδικασία της αίτησης;

    Η αξιολόγηση και έγκριση της επιχορήγησης των αιτήσεων χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ θα είναι συγκριτική ΧΩΡΙΣ σειρά προτεραιότητας!Μαζί θα οργανώσουμε τη διαδικασία της αίτησης και την υλοποίηση του e-shop.

  • Τι περιλαμβάνεται στις υπηρεσίες σας πέρα από το eshop;

    Οι υπηρεσίες τις οποίες θα εντάξουμε στο τιμολόγιο που θα καταχωρήσουμε για τη λήψη της επιδότησης με το Voucher Τεχνολογίας, θα πρέπει να έχει επιλέξιμες υπηρεσίες. Για παράδειγμα:● Δημιουργία / αναβάθμιση e-shop.● Εγκατάσταση συστήματος λήψης ηλεκτρονικών πληρωμών.● Φιλοξενία ιστοσελίδας● Υπηρεσίες υποστήριξης

  • Μπορώ να επιδοτηθώ και για mobile apps;

    Οι mobile εφαρμογές τις οποίες προσφέρουμε μαζί με το e-shop αποτελούν ίσως και το πιο σημαντικό στοιχείο του συστήματος. Ο λόγος είναι διότι σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία από τις online παραγγελίες των πελατών μας, πάνω από το 60% των online παραγγελιών έρχονται από τις mobile εφαρμογές Android / iOS. Το κόστος για τη δημιουργία του συστήματος online παραγγελίας (e-shop) μαζί με τις mobile εφαρμογές θα καλυφθεί από την επιδότηση.

  • Μπορώ να επιδοτηθώ για εξοπλισμό; πχ Η/Υ, Laptop κτλ;

    Οχι. Το πρόγραμμα επιδοτεί το 90% της αγορά ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών τα οποία πρόκειται να μετασχηματίσουν ψηφιακά την επιχείρηση.

  • Ποιο είναι το ακριβές κόστος των υπηρεσιών σας;

    Στο Delivery Manager μας αρέσει τα πράγματα να είναι ξεκάθαρα προς τον πελάτη. Για αυτό το λόγο και είμαστε ίσως οι μοναδικοί στο χώρο που δημοσιεύουμε τις τιμές μας στην ιστοσελίδα μας. Με την επιδότηση του voucher θα έχετε τη δυνατότητα να αποκτήσετε πλήθος υπηρεσιών τόσο για τη δημιουργία του e-shop (Web, Android, iOS) όσο και για την υποστήριξη και συντήρησή του.

  • Οι επιχειρήσεις εστίασης εντάσσονται;

    Το συγκεκριμένο πρόγραμμα (Voucher ψηφιακού μετασχηματισμού) αφορά το σύνολο των επιχειρήσεων με ελληνικό ΑΦΜ.Βασική προϋπόθεση είναι η επιχείρηση να έχει συσταθεί πριν από την 01/01/2022 και να είχε από την 01/01/2021 έως την 31/12/2021 τουλάχιστον μία πρόσληψη για 3 εβδομάδες.

Διαδικασία αίτησης

Πρόγραμμα "ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ"

1

Έλεγχος κριτηρίων

Συμπληρώστε τη φόρμα ώστε να δούμε αν πληροίτε τις προϋποθέσεις του προγράμματος.

2

Επικοινωνία

Επικοινωνούμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τις υπηρεσίες μας και τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουμε.

3

Αίτηση για το voucher

Οργανώνουμε μαζί την αίτηση και μετά αναμένουμε τα αποτελέσματα για την ένταξή σας.

Θέλετε να κάνετε αίτηση;

Έναρξη αιτήσεων από τις 22/06/22 έως 31/10/22Μην περιμένετε μέχρι την τελευταία στιγμή!Επικοινωνήστε μαζί μας για να οργανώσουμε άμεσα την αίτησή σας για να λάβετε το voucher ψηφιακού μετασχηματισμού.

Ευχαριστούμε πολύ!

Σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να οργανώσουμε την αίτησή σας!

Can't send form.

Please try again later.